× Tervetuloa Jawasakki foorumiin!

Kerro meille ja jäsenillemme kuka olet, mistä pidät ja miksi tulit jäseneksi tälle sivustolle.
Toivotamme tervetulleiksi kaikki uudet jäsenet sekä näkevämme teitä täällä usein!

Vanha ja uusi jäsen Aulis, Vantaa`/Kiuruvesi

Lisää
7 kuukautta 10 tuntia sitten #627 : EerolaA
EerolaA loi aiheen: Vanha ja uusi jäsen Aulis, Vantaa`/Kiuruvesi
Omistan isäni vuonna 1954 ostaman Jawa 11mallin, siis 250 Perakin. Se on käyttöentisöity 1979. Tarkoittaa maalattu pensselillä Miranolilla ja vannehopealla ym. Aika täydellinen osiltaan, mutta vaatii kunnostuksen. Ei liikenne käytössä vuoden 1963 jälkeen. Olin 1980-luvun alussa vähän aikaa Jawasakin jäsen, mutta työ- yms. kiireet vieroittivat pois harrastuksesta. Nyt olen eläkkeellä ja aikaa olisi toteuttaa vanha haave Jawan kunnostuksesta. Liityin uudelleen kerhoon muutama päivä sitten ja sain forumille tarvittavat tunnukset. Miten jäsenmaksu suoritetaan? En löytänyt ainakaan ensilukemalla siitä mainintaa. Näin Jyväskylän Rompepäivillä vuoden 2020 kalenterin ja sellainen olisi kiva saada myös.

Kirjaudu liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 4 viikkoa sitten #628 : EerolaA
EerolaA vastasi aiheeseen: Vanha ja uusi jäsen Aulis, Vantaa`/Kiuruvesi
Paljon parjattu posti toi jo tänään torstaina 16/1 postilaatikkoon uusimman Kerholehden ja 2020 kalenterin.
Kiitokset Pirjolle tästä paketista!
Aulis

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #629 : LahtinenM
LahtinenM vastasi aiheeseen: Vanha ja uusi jäsen Aulis, Vantaa`/Kiuruvesi
Hei

Ethän vain ole ollut 1980 luvun alussa PI-yhtiöillä töissä?
Kun minä olin, niin silloin siellä oli Eerola, jonka etunimi oli Aulis.
Muistelen, että oli Jawa miehiä.
Oli kotoisin Kiuruveden suunnalta.
-Markku

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #630 : EerolaA
EerolaA vastasi aiheeseen: Vanha ja uusi jäsen Aulis, Vantaa`/Kiuruvesi
Lähetin jo yhden vastauksen kännykästä, mutta se taisi lentää bitti avaruuteen!
Oltiin yhtä aikaa töissä siellä Vantaalla. Huomasin sinun kuvan Kerholehden 108 "kuvagalleriassa" ja tunnistin, vaikka edellisestä tapaamisesta taitaa olla noin 35 vuotta?
Toin syksyllä Perakin moottorin tänne Vantaalle ja Lauri Puirola lupasi tutkia sen kuntoa. Toimiva moottori olisi ensi askel liikkuvaan ajopeliin. Minulla on kotimökillä osia toisista vastaavista pyöristä ja kyllä niistä yhden toimivan saisi kasattua. Inspiraatio on vain välillä kateissa pitkän välimatkan takia. Asun edelleen talvet Vantaalla ja pyörät ovat 500 km päässä.
En ole ehtinyt tutkia, päästäänkö me jäsenet näkemään toistemme yhteystietoja? Minun s-posti on Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Tuleeko tuo jawasakki- s-postiosoite automaattisesti kaikille jäsenille?
Ja voiko siellä viestiä kahdenkeskisesti, ettei kaikkien tarvitse kärsiä turhista tarinoista?

Sivu luotiin ajassa: 2.421 sekuntia